piątek, 4 listopada 2011

Zielona herbata - truskawka / Sencha od Szlachetny Smak.

Witajcie kochani! Dzisiaj kolejna herbatka, tym razem truskawka. Herbata też zielona, jak wczoraj. Podkusił mnie ten wielki kawał truskawy w opakowaniu.


Zadziwia, co? Uwierzcie, smakowała jak truskawka prosto z działki. Taka świeża. Aż przypomniało mi się lato. Dobra zabieram się do oceny.

Herbata Zielona - Truskawka.
I po raz enty wspomnę o tym zapachu. Mimo, że mam niezły katar i ciężko wyczuć mi jakiekolwiek zapachy i smaki, ten zapach wyczułam. I to jak! Pachnie jak zielona herbata, ciężko żeby pachniała inaczej ;-). Delikatnie wyczuwalna truskawka, co świadczy, że do herbaty nie są 'pakowane' konserwanty wzmacniające zapach. Czyli tutaj duży plus. Herbata zielona, sama w sobie zwalcza różne choroby, stany zapalne itp. Dlatego nie ma co się rozpisywać nad jej właściwościami, ponieważ wszystko opisane jest w poprzednim poście, dotyczącym Herbaty Zielony Skoczek ;-). W smaku przypomina trochę herbatę z dodatkiem cytryny.

Dzisiaj nie parzyłam esencji, gdyż w kuchni stoi jeszcze wczorajsza. Chcę pokazać Wam, jaki ma kolor oraz jak pięknie rozwinęły się zasuszone liście. 

Liście są genialne, można zobaczyć, co tak na prawdę kryje się w herbacie. Kolor? Słomkowy, przejrzysty. Bardzo naturalny.

Jeżeli chcielibyście zamówić ową herbatę, serdecznie zapraszam na stronę producenta, gdzie można ją zamówić, ale też wiele innych smacznych herbat, ale także, kawy, syropy, przyprawy itp.

http://szlachetnysmak.pl/herbata-zielona-pyszna-truskawka.html

Herbatę zaparzałam 3 minuty, aby uzyskać efekt pobudzenia. Tak jak Zielonego Skoczka, można ją również parzyć 5, aby uzyskać uspokojenie. 5 minut to maksymalny czas parzenia, później może zrobić się gorzka i nawet kilogram cukru nie pomoże ;-) Pokażę jeszcze zdjęcia, które zrobiłam robiąc herbatę. Niestety, dziś musiałam sama sobie radzić z robieniem zdjęć, oraz z parzeniem herbaty. Mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty mojej pracy.













i cytrynka zamiast słońca ;-)


mmm truskawa, za moment została zjedzona
pyyychotka! 








 i zostało jeszcze na jedną herbatkę

Dziękuję Wam, za Wasz czas. Mam nadzieję, że dzisiaj recenzja również przypadła Wam do gustu, mimo że była troszkę uboższa. Jeszcze zostały mi dwie herbaty i kawa, tak więc wyczekujcie kolejnych postów o herbatach ;-)

Standardowo przypominam strony Szlachetnego Smaku i zapraszam do zakupów. Herbaty i kawy godne polecenia.

www.szlachetnysmak.pl 






_________________________________________________

'pff, nie dałaś mi herbaty? wychodzę!'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)