środa, 2 listopada 2011

YVES ROCHER.

Witajcie moi Drodzy. Jutro mam nadzieję, że uda mi się zamieścić wpis odnośnie kolejnej próbki od Szlachetny Smak. Tym razem będzie to herbata zielona. Do opublikowania czeka mnie jeszcze recenzja serum, miodku, kremu oraz płynu do demakijażu z Avonu, a także próbki, które dostałam od Dax'a (http://gw.dax.com.pl/dax/default.aspx - trzeba się zarejestrować i wypełnić ankietę, mi przyszło po jakimś miesiącu) i dzisiejsze próbki, otrzymane od Yves Rocher (jeżeli chcecie, wypróbować ich produkty, zarejestrujcie się na stronie www.yves-rocher.com.pl i napisać wiadomość, dotyczącą wypróbowania ich kosmetyków na adres mailowy: bok@yves-rocher.com.pl) i jeszcze kilka kosmetyków, których opinią chciałabym się podzielić. Tak więc zamieszczam fotki i mam nadzieję wrzucić coś jeszcze jutro :)

PERFUMY







KREMY



Mam nadzieje, że Wam się podobało. I do 'przeczytania' następnego razu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)