poniedziałek, 7 listopada 2011

TAG: Tell Me About Yourself Award

Witajcie. Znów brak aparatu, więc dzisiaj odpowiem na taga. Zostałam otagowana przezCalliope :), za co dziękuję :)


Zasady TAGa:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę 
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek (u mnie 3)








7 przypadkowych faktów o mnie: 
- Zawsze chciałam założyć takiego bloga jak ten, tj. recenzje, kosmetyki.
- Oglądam sporo seriali na bieżąco, a dokładniej 7.
- W internecie jestem całkiem inną osobą, czyli milszą i przyjazną.
- Moją pasją jest fotografia. Gdzie się nie ruszę, najchętniej miałabym przy sobie aparat.
- Jestem straszną kociarą! W sumie mam 3 koty.
- Uwielbiam kupować lakiery do paznokci, mimo że moja kolekcja nie liczy wiele.
- Moim marzeniem jest zwiedzić Anglię, Hiszpanię, Włochy i Francję. Uwielbiam podróże. 




Zostało mi jeszcze otagować osoby, ale... naruszę trochę zasady. Otaguję 3 osoby z racji tego, że 15 to trochę dużo i nie wiem czy udało by mi się znaleźć tyle osób, które jeszcze nie umieszczały tego taga na swoim blogu.
- aleczka90 
- Charmain
- magda12022

A jeszcze dziś pokażę produkt/y, które zakupiłam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)