sobota, 5 listopada 2011

Trochę więcej o firmie Szlachetny Smak.

Kochani. W tym poście chciałabym generalnie pokazać Wam niektóre produkty Szlachetnego Smaku. Jak sami wiecie, natenczas współpracuję z tą firmą i szczerze, absolutnie tego nie żałuję. Wręcz bardzo mi się to podoba i mam nadzieję, że szybko się nie skończy. Biorąc pod lupę tą firmę, każdy znajdzie coś dla siebie, ale także coś dla swoich bliskich. W tym poście chciałabym pokazać Wam te produkty, które w szczególny sposób przypadły mi do gustu.

Jak wiecie, zbliżają się święta. Czas, który spędzamy ze swoimi bliskimi przy rodzinnym stole. Jest to czas przepełniony miłością i entuzjazmem. Ale jest to także czas miłych gestów, np. w postaci prezentów. A no właśnie. Wiele z Was się zastanawia, jakie prezenty wybrać tym razem. Ja już upatrzyłam upominki dla swojej rodziny i to właśnie na stronie Szlachetnego Smaku. Właśnie tym chciałabym się z Wami podzielić.

Jako, że dziadek lubi wszelkiego rodzaju syropy, nalewki itp., upatrzyłam sobie owe trunki. Do wyboru mamy:

Syrop Grenadina, 250 ml, 12,50 zł


Grenadina, jeśli ktoś nie wie, to syrop z granatów. Ma krwistoczerwoną barwę.

Kolejnym syropem jest Irish Cream, 250 ml, 12,50 zł

Jest to likier wytwarzany na bazie śmietany oraz whiskey irlandzkiej, czasem aromatyzowany wanilią lub kakao.

Następnym trunkiem, który Szlachetny Smak ma w swojej ofercie jest syrop Blue Curacao.


To natomiast jest odmiana likieru pomarańczowego o niebieskiej barwie.

A teraz coś z innej beczki. Pokażę Wam jeszcze dwa soki/syropy, jak kto woli, tylko tym razem nie będą już alkoholowe.

Syrop żurawinowy, 485 ml, 12,00 zł


Oraz syrop imbirowy, 485 ml, 9,00 zł


A teraz coś dla babci. Jako, że jest ona fanatyczką wszelkich przypraw i dla niej znalazło się coś w asortymencie owej firmy.

Wanilia, 1 szt-2,90 zł


Cynamon, 1 szt- 1,90 zł




Kardamon, czyli coś nowego w kuchni, 50g - 14,00 zł


Ale także anyż, 50 g - 10,00 zł 



Tak, więc zapraszam Was na Ich stronę, ponieważ można znaleźć ciekawe produkty, w nie dużych cenach. Zapraszam!

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca moich wypocin oraz, że spodobał Wam się ten wpis. Jeżeli macie jakieś uwagi, piszcie w komentarzach, lub na maila (znajdziecie go w zakładce 'współpraca'). Chcielibyście przeczytać o czymś konkretnym? Również piszcie. Czekam.

Pozdrawiam Was Kochani, izek. ;-)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)