poniedziałek, 7 listopada 2011

Wielki dylemat.

 Cześć Kochane! Mam dylemat. Akurat pod sam koniec dnia. Od pewnego czasu staram kupić się torbę, ale taką, żeby mi odpowiadała. A uwierzcie, bardzo ciężko mi się 'przypodobać'. Pewnie wiecie, że w Wielkiej Brytanii panuje moda na Cambridge Satchel Bag. Najmodniejsze są te w neonowych kolorach. No i powiem, że dopadło to także mnie! Znalazłam na piękne torby.  Dla mnie rewelka! Tylko teraz dylemat... które? Mam nadzieję, że mi doradzicie.  właśnie podobna do Cambridge,reszta to retro listonoszki. Myślę o kupieniu dwóch. Tylko jeszcze nie wiem, których.







Torby nie są drogie, gdyż nie jest to skóra. Wszystkie 5 są moim zdaniem piękne. Doradźcie Kochane, która?

No to chyba na tyle. Ja muszę się z tym przespać. Czekam na typy.

Pozdrawiam ;-)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)