czwartek, 17 listopada 2011

Uchylam rąbka tajemnicy.

Kochani. Jeżeli na bieżąco i dokładnie czytacie moje wpisy, w którymś poście wspominałam o planowanym rozdaniu. I teraz czytajcie dokładnie i ze zrozumieniem :) Tak, planuję je zrobić. I najprawdopodobniej będzie to na święta, gdyż będzie to tak jakby prezent ode mnie dla Was, za spędzony czas na moim blogu. Wygrać będzie mogła tylko jedna osoba. Rozdanie będę robiła z własnej kieszeni, więc proszę o wyrozumiałość. Będzie to także moje pierwsze rozdanie. Także już teraz zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, w celu co raz większych informacji na ten temat. Tymczasem życzę dobrej nocy i żegnam. Do 'przeczytania' jutro :))))

2 komentarze:

  1. Oo! Czekam na rozdanie :)
    dodałam do obserwowanych, ale nie tylko ze względu na rozdanie- będę zaglądać częściej.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja już obserwuję! :) ja też niebawem zrobię rozdanie, też moje pierwsze i z własnej kieszeni. ;) I już teraz Cię zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)