środa, 9 listopada 2011

Herbata Czarna Leśny Skrzat od Szlachetny Smak.

Witam Was moi Kochani. Tak jak pisałam w poprzednim poście, dodam dziś dwie recenzje: herbaty i jakiegoś kosmetyku, ale o tym przekonacie się jeszcze dziś. Tymczasem zapraszam do kolejnego sprawozdania z testowania herbat i kaw od Szlachetny Smak.

Herbata Czarna Leśny Skrzat to połączenie ceylońskich herbat najwyższej jakości.
W herbacie bardzo intensywnie czuć porzeczkę. Czarną porzeczkę. Jest ona zauważalna także w opakowaniu. Po jego otworzeniu uderza nas mocny aromat herbaty. Można poczuć się jak w lesie pełnym świeżych owoców.



Herbata ma wyraźny smak i ciemną, miedzianą barwę.

W herbacie zainteresowało mnie mały kawałek pastelowo żółte... coś. Dopóki nie przeczytałam na stronie Szlachetnego Smaku, nie miałam pojęcia co to jest. Jak się okazało był to żeń-szeń.


A co daje nam żeń-szeń? Żeń-szeń jest jednym z najlepiej przebadanych środków roślinnych. Badania potwierdzają skuteczność ekstraktu w przypadku stanów zmęczenia, obniżonej koncentracji, wywołanych stresem, przepracowaniem. 

Tak więc od razu widać, że ta herbata nas najnormalniej pobudza i poprawia koncentrację. W takim razie warto wypić ją np. przed nauką. 


























Tak prezentuje się owa smakowita herbata ;-)

Mam nadzieję, że ta prezentacja również Wam się podoba. Dziękuję za poświęcony czas i czekajcie na kolejny post ;-)

_________________________________________________________________






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)