poniedziałek, 2 stycznia 2012

A to ciekawe...

Witajcie Piękne! Dziś krótko. Przede wszystkim z całego serca życzę Wam tysiąc razy lepszego roku niż 2011. Żeby wszystkie Wasze smutki odeszły w kąt i już nigdy nie wróciły. Dużo zdrowia, miłości, pieniędzy na małe i duże wydatki, chęci w blogowaniu! Dużo cierpliwości i spełnienia wszystkich marzeń, tych wielkich i tych małych i ukrytych.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANE!


A teraz uwaga. Jeśli na bieżąco czytacie bloga Kokosowej-Panny, wiecie, że chce się wstrzymać z dalszym zerowaniem. Byłam trochę rozczarowana, dlatego zaproponowałam przejęcie tej akcji, a kiedy będzie chciała powrócić do niej, znów ją poprowadzi. Dlatego wszystkie chętne zgłaszajcie się pod tym postem. Podsumowanie grudnia przeprowadzi jeszcze Kokosowa, ale kolejne styczniowe zerowanie poprowadzę ja. Dziękuję Kokosowej za ten zaszczyt :) Jeżeli jesteście chętne bardzo serdecznie zapraszam! To bardzo fajna inicjatywa.

Trzymajcie się. Oby jutrzejszy dzień był dla nas łaskawy :)

3 komentarze:

  1. Tak! Tak! :)
    Ja z radością zgłaszam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zgłaszam ;)) dzięki Ci słońce, że przejęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziekuje i napewno przyłącze się do zerowania, ale ostrzegam, że z lekkim opoznieniem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)