środa, 26 października 2011

SZLACHETNY SMAK - kawa arabica wiśniowo-czekoladowa.

Witajcie. Dziś zaparzyłam pierwszą kawę: Kawa Arabica wiśniowo-czekoladowa i od razu dodaję recenzję, zdjęcia. Jako, że nie jestem specjalnym smakoszem kaw, do posmakowania wręczyłam ją mojej mamie, która kawę pije codziennie i lubi nowe doświadczenia. Kawę do przetestowania dostałam od Szlachetny Smak, co nie wpływa w jakikolwiek sposób na moją ocenę. A więc kawa wygląda tak:













Ja na taki kubek, wsypałam 2 łyżeczki kawy, chociaż więcej by nie zaszkodziło, a wręcz przeciwnie, zaostrzyło by aromat i smak. Po zadaniu mamie kilku pytań o smak, aromat itp. Stwierdziła tak: w kawie czuć mocno wiśnię, bardziej niż czekoladę, aczkolwiek smak czekolady jest równie odczuwalny. Mocny aromat, po zalaniu proszku, zapach unosił się w całym domu. Kawa jest dostępna na stronie Szlachetnego Smaku, podaję link.

http://szlachetnysmak.pl/kawa-arabica-wisniowo-czekoladowa.html
Sama spróbowałam kawy, ponieważ nie mogłam się oprzeć temu zapachowi. To jeden z plusów tej kawy, super aromat, który zachęca do jej spróbowania. Powiem tak. Na pewno różni się od innych kaw typu: nescafe, tchibo itp. Ma lekką goryczkę, co jest charakterystyczne w kawach, ale faktycznie, zgadzam się w stu procentach z mamą: CZUĆ WIŚNIĘ!! A ja uwielbiam te owoce, także kawa mi odpowiada, ale jak to ja jeszcze bym ją dosłodziła ;-) Polecam ją każdemu, kto uwielbia pić kawę. Ma swoją cenę, ale ma także super jakość, za którą trzeba zapłacić więcej, ale przynajmniej można zrelaksować się z pyszną, aromatyczną kawusią.

Jeszcze dziś chętnie spróbowałabym jednej z herbat. Pewnie będzie to zielona, gdyż wielbię tą herbatę od kiedy jej tylko spróbowałam. Ale teraz dylemat: truskawka czy zielony skoczek... Trudna decyzja, gdyż obie pięknie pachną. Myślę, że to wielka zaleta tej firmy. Ich kawy, herbaty są bardzo aromatyczne, co cenię sobie w tego typu 'trunkach'. Nie wiele mieszanek tak pachnie. Dlatego, jeżeli chcecie poczuć prawdziwy smak, aromat, to szczerze polecam każdemu. Super sprawa. Trzymajcie się, a ja zaczynam rozmyślania nad dzisiejszym dylematem. Ciepła herbatka się przyda na tak chłodny dzień. Cześć :)

ps. Dołączam jeszcze link do ciekawego bloga, autorstwa Szlachetnego Smaku oraz do innej ich strony. Zaglądajcie tam, na prawdę warto, w dodatku można dowiedzieć się wiele interesujących ciekawostek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)