piątek, 28 października 2011

Dzisiejsze zakupy.

Witajcie. Dziś wybrałam się na małe zakupy. Kupiłam najpotrzebniejsze kosmetyki, ale na mojej liście jest jeszcze kilka 'perełek'. Tak więc, kupiłam:

1) Jedwab do włosów Silk Therapy. Profesjonalna jedwabna regeneracja. 
Cena: przecena w Rossmanie (co bardzo mnie ucieszyło) 4 zł z czymś. Normalnie kosztuje,    ok. 10 zł. Pojemność: 15ml. 




2) Podkład z Rimmel True Match Perfection Fundation (podkład dopasowujący się do cery)
Kolor Ivory - 100. Cena: w Rossmanie ok. 30 zł.









3) Puder w kamieniu Synergen nr. 03. Cena: ok. 9 zł. 


4)  Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą, skóra mieszana, tłusta, trądzikowa.
Cena: 1,49 zł. 
No i już niedługo kolejne zakupy z Avonu. Dobranoc :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)