poniedziałek, 17 października 2011

Odżywcza mgiełka do każdego rodzaju włosów Kwiat Wiśni

Witam. Mam 15 lat i założyłam tego bloga, aby recenzować Wam zakupione przeze mnie produkty. Mam nadzieję, że pomoże to Wam w ich wyborze. Aby nie tracić czasu, przejdę do sedna i już dziś zrecenzuję Wam pewien kosmetyk.
Na pierwszy ogień idzie:
Odżywcza mgiełka do każdego rodzaju włosów Kwiat Wiśni firmy Avon.
Pojemność: 150 ml

Mgiełka ma za zadanie odżywić i nawilżyć nasze włosy, a także odświeżyć je. Faktycznie. Mgiełka okazała się moim kolejnym hitem z katalogu Avon. Włosy spryskane rano, pachną również wieczorem. Na moich włosach nie tracą zapachu. Czy są odżywione? Tak, ale w połączeniu również z szamponem z tej samej linii. Ogółem jestem zadowolona z jej działania i poleciłabym ją każdemu, kto chce odżywić swoje włosy, a także zapewnić im świeży zapach. Jedynym minusem może być delikatny zapach lakieru do włosów, który jednakże potem ulatnia się. Regularna cena mgiełki wynosi 11 zł, ale w katalogu 14/2011 jest w przecenie za jedyne 6.90 także ja biorę bez zastanowienia.

Cena: 10/10
Zapach: 9/10
Opakowanie: 10/10
Działanie: 8/10
Ogółem: 37/40

Do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)