środa, 19 października 2011

Bingo Spa - szampon jajeczny z kolagenem.

Witajcie. Na dworze okropna pogoda, ciągle pada i nie mam ochoty wyjść nawet na spacer. Wolę posiedzieć w domu z dobrą książką i gorącą herbatą. Zanim jednak nadejdzie chwila odpoczynku, chciałabym pokazać Wam produkt, który odkryłam ostatnio. Jest to
Szampon jajeczny z kolagenem firmy Bingo Spa.
Pojemność: 500 ml.



Kupiłam go w Tesco za ok. 6 zł. Zainteresował mnie swoim zapachem i składnikami. A dokładniej kolagenem, który ma za zadanie podnieść włosy, nadać im objętość i sprężystość. Drogi nie był, więc wzięłam, co mi tam. Używam go od tygodnia i efekty dosłownie powaliły mnie na kolana. Nie sądziłam, że będzie tak na prawdę rewelacyjny. Włosy myję wieczorem, a kiedy wstaje rano do szkoły, są opadnięte, spłaszczone... Zero wyglądu. Po myciu tym szamponem włosy są na prawdę mocno uniesione, błyszczące, nie puszą się. Rewelacja! Na dodatek pachną przez cały dzień. Super, od dziś to mój must have na liście zakupów. Jeżeli macie jakieś pytania, piszcie ;-).

Cena: 10/10
Zapach: 10/10
Opakowanie: 8/10
Działanie: 10/10
Konsystencja: 9/10
Ogółem: 47/50

Polecam wszystkim, którzy nie mogą uzyskać dobrego efektu objętości włosów.

3 komentarze:

  1. Ocho.. Dałam sobie szlaban na rosmana i naturę ale o tescu mowy nie było ;) tak więc dziękuję za cel weekendowych poszukiwań ;) skoro serum z avonu odpowiada nam obu, mam nadzieję że ten szampon też będzie fajnie sprawdzał się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez używam kosmetyków BingoSpa są super i cudnie pachną.
    http://www.bingosklep.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj go kupiałam i nie mogę się doczekać efektów:P

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)