wtorek, 29 listopada 2011

Haul zakupowy listopad '11.

Witajcie Piękne! Dzisiaj tak jak w tytule: Haul zakupowy listopadowy. Nie doczekałam się odpowiedzi odnośnie pokazania kilku ubrań, w które się zaopatrzyłam, także wrzucam tylko kosmetyki. Jeśli będziecie chciały, mogę wrzucić zdjęcia ubrań w innym poście. Wystarczy tylko napisać w komentarzu :)

Haul zrobię w formie co, gdzie zakupiłam, ponieważ zdjęcia robione były od razu po przyjściu do domu, także trochę ich jest. W sumie mogłabym wrzucić jutro tego posta, ale już zaplanowałam co innego. Ale wszystko w swoim czasie.


Tak więc, trele morele, ale zaczynamy:

Biedronka:




Jak wiecie, biedronka do swojego asortymentu wprowadziła kosmetyki firmy: Be Beauty, czyli w przetłumaczeniu na polski: bądź piękna. Kosmetyki tej firmy można spotkać tylko w Biedronce, w dodatku w bardzo niskiej cenie.

Z tego co pamiętam ceny, to masło i peeling są w cenie 5,99, a balsam, żel i krem wahają się w granicach 4/5 zł. Za tak dobrą jakość, cena jest niewielka.

Tesco:

maseczkaAA: cena promocyjna: 0,87 zł (w rossmannie - 2,99)
tonik AA: cena promocyjna: 4,00 zł
masło kakaowe do twarzy Ziaja: 3,19 zł

Jak widać tutaj też udało mi się wyhaczyć super produkty w baaardzo niskiej cenie, z czego jestem super zadowolona! :)

A dziś jeszcze odebrałam zestawy z Dove z akcji na FB. Szampon i odżywka po 50 ml. 



Szkoda, że nie mogę zatrzymać ich dla siebie :( Nie, nie. To nie wszystkie moje. Odbierałam także swoim koleżanką. Zatrzymuję tylko 2 odżywki i 2 szampony.

Apteka:



maść ochronna z witaminą A: 4,50 zł
krem matujący Viva Derm: cena promocyjna: 3,50 zł
                                               cena regularna: 27,00 zł
Capivit z biotyną: cena promocyjna: 5,00 zł
                                  cena regularna: ok. 15/18? 

Najbardziej jestem zadowolona z kremu. Po kilku stosowaniach pobiegłam do apteki po jeszcze. Kremy możemy znaleźć wyłącznie w aptekach. Korzystając z promocji, jeden krem będzie do wygrania w rozdaniu :)

Rossmann:


 



dezodorant rexona: 10,19 zł
żel pod prysznic: 8,99 zł
pianka do golenia: 8,99 zł - oczywiście, to nie dla mnie :)
bambino krem ochronny: 6,19 zł
syoss: 10,69 zł
jedwab do włosów: 3,99 zł

Oriflame:


W przeciągu tygodnia powinno przyjść jeszcze moje zamówienie z Avon i Oriflame :)

Bo i to chyba wszystkie kosmetyki. Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji.
Jeszcze dziś dodam jeden tag. Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)