poniedziałek, 12 marca 2012

TAG: Łowczyni.

W najbliższych dniach postaram się nadrobić zaległości w postaci TAG'ów, recenzji, postu o pielęgnacji włosów od środka, a także planów na zerowanie w marcu i postępów w mojej włosowej pielęgnacji. Chcę także się zapisać do akcji Calliope. Czas wziąć się za siebie i to porządnie. Od jutra wprowadzam dietę. Oczywiście nie będę się głodzić, a stopniowo ograniczać słodycze, tłuszcze i inne tuczące pokusy. Trzymajcie za mnie kciuki, łatwo nie będzie. Buuu!




ZASADY:
 1. Wklej banner na swojego bloga.
 2. Napisz, kto Cię oTAGował. 
 3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
 4. Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie 
 (ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia. 
 Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
 *Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni*

Wszystkie produkty umieściłam na jednym zdjęciu. Są to raczej kosmetyki codziennego użytku. W najbliższym czasie mam zamiar zrobić większe zakupy ;) 



1. Peeling Be Beauty -winogrono - podaje zgniłym winogronem ok. 7 zł
2. Szampon wzmacniający Joanna z rozmarynem ok. 7 zł
3. Odżywka do włosów wzmacniająca Joanna ok. 7zł
4. Antyperspirant Rexona ok. 11 zł
6. Kremowy żel pod prysznic Dove ok. 10 zł
7. Żel micelarny Be Beauty ok. 5 zł
8. Szampon BabyDream ok. 4 zł
9. Odżywczy krem do twarzy i ciała Eveline ok. 8 zł
10. Masło do ciała Be Beauty Azja ok. 7 zł
11. Lakier do włosów Taft ok. 10 zł

Wiem, że już pewnie większość bloggerek zrobiła ten TAG i ciężko odszukać Dziewczyny, które go nie zrobiły, dlatego taguję, wszystkie Piękności, które nie pokusiły się o jego zrobienie.

Pozdrawiam Kochane!

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki bardzo mocno ;) ja z każdym dniem próbuje wprowadzić dietę, a raczej zmianę nawyków, wieczory są najgorsze ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz, jest mi bardzo miło :) Na pewno się odwdzięczę. Zapraszam częściej. Trzymaj się :)